'dinine yandığım' diye bir laf vardır.haniden beridir duymuşluğum var.
kürtajdı,diyanetin Kur'an a göre yönetilmesiydi,sezeryandı,carttı-curttu derken,sonunda dinini seven bu yüzyıl
adamını bile 'dinine yandığımın ülkesi' dedirtecek hale getirdiler milleti.
ülkenin en önde giden ne idüğü(!) belirsizlerinden biri bile uzayıp giden lastiğin bir yerinden tutmuş.konu belden aşağı olunca zülfikarına dokundu zar...'kasımpaşa' desen atlayacak benim anladığım.uzun lafın kısası dev(!) sanatçımız bülent ersoy kürtaja karşı olduğu yolunda görüş belirtmiş.özgeçmişine baktığınızda trajikomik bir durum.zat-ı muhtereme; 'kardeşim Yüce Yaradanın adını olup olmadık yerde -örneğin ses yarışmalarında göbek deliğine kadar dekolteli kıyafetle-ağzına almanın;Allah yarattı demeden hoşuna gitmeyeni kestirip atmanın dinle pek bağdaşmadığını,hatta kendinden otuz yaş küçük adamları koluna koca diye takmanın sübyancılığa girdiğini birleri hatırlatmalı.şu çivisi yerinden çıkmış durumu bir kenara bırakıp başka koylara yelken açalım bakalım:
madem tabirlerden başladık,öyle devam edelim.
'tüyü bitmemiş yetimin hakkını yemek'diye bir deyim vardır hani. tam da milletin gözünün içine baka baka
bu eylemi,vicdanı zerrece titremeden, gerçekleştirmiş adamı zahit akman'ı kanal 7'nin başına geçiren zihniyet; twitter'da hayyam'ın şiirinden bir kuple yazılmış bir tweetini beğenip retweet yaptığı için 1,5 yıl hapis istemiyle yargılanıyor.üstelik 165 kişinin daha retweet yaptığı bir tweet yüzünden! bu da başka trajikomik bir durum.
12 eylül darbesiyle sivil toplum kuruluşlarının yok edilmesi suretiyle pencere önü bostanına dönen halkın azıcık kıpraşması sonucu kabak thy personelinin başına patlıyor ve insani şartlarda çalışma eylemi yapan bilmem ne kadar eğitimli personelin hoppadanak işine son veriliyor. ülkenin en büyük hava yolunun,hatta dünyanın en büyük hava yollarından birinin run-way'i yetersizmiş,kısıtlı personel yüzünden hizmet kalitesi düştükçe düşmüş ne gam!
medya maymunları tırı-vırı haberlerle, abuk-subuk don lastiği misali sünen dizilerle,kimsenin dinlemediği sözüm ona açık oturumlarla millete,yattığı kış uykusunda ninni söyleye dursun.buna kendi bindiği dalı kesmek denir.
zira ele geçirilen demokrasi kılıcıyla nasıl milletin uzayan dili zart diye kesiliveriyorsa, sıra medya maymunlarına da zart diye geliverir.
ne yapılabilir? bence hiç bir halt yapılamaz. atı alan üsküdarı geçti. biz dinini de,ülkesini de seven koyun tabaka için de kızlarımızın çeyizine en güzel renkten burkayı örüp koymak kaldı! tabii renk konusunda özgürlük tanınırsa:)
Daha fazla yazman dileyiğle...
YanıtlaSiltenk yu kanka:)
YanıtlaSil