LAF ARASI

18 Nisan 2014 Cuma

SEBEB-İ TEBESSÜM

SEBEB-İ TEBESSÜM

Yanında uyandığındır
Sabahlara
Neşeyle başlamanı
Minicik heyecanlarla
Hayata daha sıkı
Sarılma sebebin.
Getirdiği coşkuyla
Yaşama sevincini çoğaltır.
Yani;
Ya sebeb-i tebessümün
Ya da

Sebeb-i hüznündür
Gönderen Unknown zaman: 01:05 Hiç yorum yok:
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş
Daha Yeni Kayıtlar Önceki Kayıtlar Ana Sayfa
Kaydol: Kayıtlar (Atom)

Blog Arşivi

  • ▼  2014 (6)
    • ►  Aralık (2)
    • ▼  Nisan (1)
      • SEBEB-İ TEBESSÜM
    • ►  Mart (2)
    • ►  Şubat (1)
  • ►  2013 (25)
    • ►  Aralık (2)
    • ►  Kasım (6)
    • ►  Ekim (3)
    • ►  Eylül (2)
    • ►  Ağustos (5)
    • ►  Temmuz (4)
    • ►  Haziran (1)
    • ►  Şubat (1)
    • ►  Ocak (1)
  • ►  2012 (15)
    • ►  Aralık (2)
    • ►  Eylül (3)
    • ►  Ağustos (5)
    • ►  Haziran (5)

Hakkımda

Unknown
Profilimin tamamını görüntüle
Filigran teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.