29 Haziran 2012 Cuma

Bu devirde bu kadar evlenen olunca...

koydum kafaya ! kuyumcu soyacağım, yoksa bu sene ki düğün,nışan,sünnet düğünlerine sarraf olsam altına para yetiştirme şansım yok! yada melih'ime giydireceğim üstü payetlerle işli,yandan yırtmaçlı kırmızı elbiseyi.doğru e-5'e:)günün sonunda millet evlenecek-nışanlanacak mutlu olacak, kiminin pipisi kesilecek erkek olacak; ama olan bize olacak ya ben hırsız ya da kocam dönme olacak:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder