2013’de sarf etmek istemediğim cümleler:
‘dila, ev ayakkabılarını giy!’
‘Melih, sırtına yelek geçir’
‘iyilik n’olsun v.b gibi telefon cümlecikleri’
‘kızıııım, yapma!’
‘kubra, bunu-şunu-onu yapma’
‘laaayn ! delirtmeyin adamı’
‘yanlış zili çaldın kardeşim’
‘bu ayda hesabı tutturamadık ya la’
‘diyete başlicam’
‘yürüyüşe çıkıcam’
‘sırtım ve boynum çok ağrıyor’
‘artık göz doktoruna gitmem gerek’
‘Anne su içiyor musun’
‘Erdofan ameliyat ol’
‘Allahaşkına yapma’
‘Ulan yine mi ekranda bunlar’
‘Evde çok işim var’
‘Meliiih, onu-bunu-şunu unutma!’
‘Bu gün ne pişirsem?’
‘Bu örgü yine olmadı’
‘Kitap okumaya vakit kalmıyo’
‘Kaç lira?’
‘Ben senin ananı-avradını….’
‘Bu hafta hiç bi şey yapmicam,dinlenicem’
‘Allahım, 48 saat uyumak istiyorum’
‘Dilaaa, yut artık ağzındakini’
‘Kızııım, yapma’
‘Abla, bi lafımı bitirmeme izin ver ‘hadi işim var’ deyip
kestirip atma’
‘Anne nie kendine eziyet ediyorsun, bulaşıkları makineye
koysana’
’Yahu ne çok çamaşır çıkıyor bu evde annamıyorum’
’Yahu ne çok çamaşır çıkıyor bu evde annamıyorum’
‘Cincin’le –gıngın ve gıngık’a mı vereyim kızım?’
‘Dilaaaa, kimseye kötü davranma’
‘Allah nasip ederse bu sene eve şunu-bunu-yaptıracağım’
‘Hadi uyu artık kızım,bak saat kaç oldu’
‘Apartmanın sorunları bitmez kardeşim’
‘Sevda, bak benim sigaramdan içmezsen….’
‘Pınaaaar, bırak şu ocağı kazımayı’
‘Erkekse karşıma gelsin söylesin’
‘Onun kredisi bende limitini doldurdu’
‘Topuklarım koptu yine’
‘Platinim kasıma batıyor sanki’
‘Meliiih, yine mi spor kanalı açtın ?’
‘Kocam bana ne hediye aldın?’
‘Bu yıl son güne kadar hediyeni söylemicem’
‘Bu sabahta birileri ağzımın içine zıçmış kaçmış gibi, akşam
ne çok sigara içmişim’
‘Zevra, yine nereye gitti’
‘Dert bende, derman kimde…’
‘Ya bi kerede bedim dediğimi yap saati 9.30’a kur ya’
‘Anasını satiiim dünyaya iş yapmaya gelmişim ben’
‘Yaaaa yine saat 02 oldu, ulen bi gecede erken yatalım yaaa’
‘Yine mal gibi kalktım’
‘iki kahve içer açılırım’
‘Vertigo oldum çok kötü, içmeden serhoşum’
‘Dört sene her gece ben senin başını ovdum,kaşıdım’
‘göbeeeme dokunma uyuz oluyorum’