30 Ağustos 2013 Cuma

DÜŞE KALKA

Düşe kalka büyüdüğümü sanmıştım
Hala içimde çocuk sevinçlerim var
Hala umutlarım oyuncak
Elimden alınınca içim yanarak ağlayasım var

Yürüdükçe yıllarda yorulurum sanmıştım
Önümde uzanan daha yıllarca yol var
Gözlerim yeni ufuklarda
Her sabaha verecek selamlarım var


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder