26 Ağustos 2013 Pazartesi

Bitti bile....Belki de

Her bitiş yeni bir başlangıç
Diye diye
Her başlangıcın bitişini
Düşüne, düşleye
Yarınların korkusuyla
Takılıp kaldık
Düne , güne...

Belki de ...Bitti bile...

Aşk iki kişilik bir oyun
Özlene, özleye
Geldiği gibi gideceğini
Göz göre göre
Oynanmamak dürtüsüyle
Yitip gidiyoruz
Hoyrat hayatın elinde...


2/03/2005

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder