Bitti bile....Belki de
Her bitiş yeni bir
başlangıç
Diye diye
Her başlangıcın bitişini
Düşüne, düşleye
Yarınların korkusuyla
Takılıp kaldık
Düne , güne...
Belki de ...Bitti bile...
Aşk iki kişilik bir oyun
Özlene, özleye
Geldiği gibi gideceğini
Göz göre göre
Oynanmamak dürtüsüyle
Yitip gidiyoruz
Hoyrat hayatın elinde...
2/03/2005
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder