14 Eylül 2013 Cumartesi

ÖLÜM VE YORUM

ÖLÜM VE YORUM
 
Ölü-yorum susadıkça.....
Ve susadıkça sevgiye mi? Sevgiliye mi?
İçim yandıkça, gözlerim kapalı, yangın damarlarımda
Feryat-figan yok!
Serzenişlerim dağlara
Ölü-yorum
Besmeleler dimağımda
Ellerim çaresiz, avuçlarım inliyor
Baştacı şimdi
Arkamdan ölü-yorm-lar
Kim bilir neler konuşurlar
İnsafsız ölü-yorum-cu-lar
Susadıkça
Kandığımı sandığım herşeyde boğuluyorum !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder