1 Eylül 2012 Cumartesi
Evliliğimin yıl dönümü
Bu dunyada kac kisi gercek bir birlikteligi gercek anlamda paylasiyordur diye zaman zaman dusunurum...biz sansli olan kac kisiden biriyiz diye de dusunurum.ikili iliskilerle ilgili umut defterimi tamamen kapatmis,rafa kaldirmak uzereydim onu tanidigimda.demek umutkesen icin daha vakit varmis:) ocak ayinin karli bir pazar gunu istiklalde yururken ilk koluna girip yurumustum,kayip dusmemek icin.8 yil gecti aradan. Ve simdi cok daha iyi anliyorum ki; hayatin tasli-buzlu yollarinda kayip dusmemek icin tutunabilecegim en saglam,en guvenilir kolu secmisim. Umarim 80 yil daha kolum hep o kola tutunur...hep hayatimda olur canim melihim. Hayatin bana en buyuk armagani...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder