MENEKŞE
Menekşemin yaprakları
Bükmüş boynunu
Bekledim
Belki dirilir diye,
Bahara daha çok var oysa….
Umut işte!
Mesnetsiz meserret olur mu hiç?
Olsa da, bir bilinmeze yürümeye,
Karşılıksız sevmeye,
Benzer sevemeden ölmeye…
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder